ZWROTY
Zamówiony produkt okazał się nietrafiony?
Nawet najlepszym się zdarza. Jeśli przytrafiło Ci się to z naszym produktem możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny w czasie 14 dni od daty odbioru zamówienia.
WARUNKI ZWROTU
- produkty nie noszą śladów użytkowania
- żadna z metek nie została oderwana
Chcesz dokonać zwrotu produktu?
- Wypełnij formularz zwrotu – do pobrania tutaj
- Zapakuj zwracany produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu i nadaj paczkę. Koszt odesłania produktu ponosisz Ty.
- Zwracany towar odeślij na poniższy adres: ALEKSANDRA KALARUS Ohana Store z siedzibą przy ul. Brada 8 43-170 Łaziska Górne
- Gdy przesyłka ze zwrotem dotrze do nas, sprawdzimy stan przekazanych produktów i jeżeli nie odnotujemy nieprawidłowości, w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy na rachunek z którego dokonywano płatności.
CO NIE PODLEGA ZWROTOM
Ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych zwrotom nie podlegają kosmetyki, smoczki, gryzaki i szczotki (które po dostarczeniu zostały otwarte z zapieczętowanego opakowania).
Zwrotom nie podlega bielizna – majtki, staniki.
WYMIANA
Nasze produkty lubią szybko znikać z magazynu. Dlatego jeśli chcesz wymienić zakupiony produkt na inny najlepiej jeśli dokonasz zwrotu i zamówisz ponownie. My zwrócimy ci pieniądze za zwracany towar.
REKLAMACJA
- Przed odebraniem przesyłki od kuriera zawsze sprawdź w jego obecności, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, sprządzenie protokołu szkody oraz skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 507 591 405
- W przypadku wyboru dostawy do paczkomatu prosimy pamiętać o tym, że przesyłkę uszkodzona można włożyć ponownie do okienka paczkomatu i należy wówczas postępować zgodnie z komunikatem wyświetlonym na ekranie.
- Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt z nami e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 507 591 405
Towary outletowe nie podlegają reklamacji w zakresie o którym sprzedający informował w opisie produktu. Towar outletowy może posiadać drobne wady i decydując się na zakup takiego produktu akceptujesz że produkt może być niepełnowartościowy.