ZWROTY

Zamówiony produkt okazał się nietrafiony?
Nawet najlepszym się zdarza. Jeśli przytrafiło Ci się to z naszym produktem możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny w czasie 14 dni od daty odbioru zamówienia.

WARUNKI ZWROTU

  • produkty nie noszą śladów użytkowania
  • żadna z metek nie została oderwana

Chcesz dokonać zwrotu produktu?

  • Wypełnij formularz zwrotu – do pobrania tutaj
  • Zapakuj zwracany produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  • Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu i nadaj paczkę. Koszt odesłania produktu ponosisz Ty.
  • Zwracany towar odeślij na poniższy adres: ALEKSANDRA KOZIEŁ Ohana Store z siedzibą w Katowicach (40-668) przy ul. Bażantów 20c lok. 39
  • Gdy przesyłka ze zwrotem dotrze do nas, sprawdzimy stan przekazanych produktów i jeżeli nie odnotujemy nieprawidłowości, w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy na rachunek z którego dokonywano płatności. 

CO NIE PODLEGA ZWROTOM

Ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych zwrotom nie podlegają kosmetyki, smoczki, gryzaki i szczotki (które po dostarczeniu zostały otwarte z zapieczętowanego opakowania).

WYMIANA

Nasze produkty lubią szybko znikać z magazynu. Dlatego jeśli chcesz wymienić zakupiony produkt na inny najlepiej jeśli dokonasz zwrotu i zamówisz ponownie.  My zwrócimy ci pieniądze za zwracany towar.

REKLAMACJA

  • Przed odebraniem przesyłki od kuriera zawsze sprawdź w jego obecności, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, sprządzenie protokołu szkody oraz  skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 507 591 405
  • W przypadku wyboru dostawy do paczkomatu prosimy pamiętać o tym, że przesyłkę uszkodzona można włożyć ponownie do okienka paczkomatu i należy wówczas postępować zgodnie z komunikatem wyświetlonym na ekranie.
  • Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt z nami e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 507 591 405

Towary outletowe nie podlegają reklamacji w zakresie o którym sprzedający informował w opisie produktu. Towar outletowy może posiadać drobne wady i decydując się na zakup takiego produktu akceptujesz że produkt może być niepełnowartościowy.